Tolong kami, bantu kami... :)

Tuesday, February 14, 2012

Deactivate Account FB

Assalamualaikum..

Akhirnya, account facebook dah deactivate.. Mendiamkan diri untuk sementara waktu.. Moga kali ni, diamku luar biasa dari yang sebelumnya.. Kalau boleh, mahu dimatikan talian nset juga.. Boleh? Tak kisah la kan, asalkan hati tenang dengan diri sendiri..

Tengah2 sakit mata ni, makin kuar air mata, makin sakit weyh mata rupanya.. Baru tahu.. Nak buat macam mana, dah lama duk tahan.. Kena berdoa banyak-banyak, moga tetapkan hati ini.. Sakit pun, nobody cares sebenarnya. Sentap nak mati hati ni rasa.. Luah je la kat blog ni kan. Apa susah. Cukup berbisa kata-kata darimu.. Bila lama dipendam, buatkan rasa dendam dan benci itu timbul. Tapi itu perasaan jahat yang patut kita hindari sebenarnya.. Saya tak nak timbul rasa benci itu takut bila rasa itu timbul, memudaratkan banyak pihak. Mahukan kembali cara kehidupan 3 tahun yang lalu. Hanya diri saya sendiri.. Kata-kata kamu cukup buat hati terluka. Pasrah dengan keadaan. Orang kata pasrah itu menyerah,. Yes.. saya menyerah..

NOTA JARI TINY: sentap hati terluka..Terdiam tak terkata, tersenyum berair mata..

3 comments:

  1. guanerr dikk,sapo gakk hokk kenakk tuhh...maii bia kak sekeh..hehe

    ReplyDelete
  2. hahhaha... bui kot kekok kak.. ngeee

    ReplyDelete