Tolong kami, bantu kami... :)

Wednesday, June 13, 2012

Review- Baju Nikah

Assalamualaikum.. Selamat tengah hari semua! :)

Rabu sudah.. Alhamdulillah, bercuti sakan selama 2 minggu.. Saya masih di sini, berkesempatan lagi untuk mengupdate post di sini.. Syukur padaNYA.. Syukur juga, majlis ijab dan kabul NUR HARTINI & SHAMSUL BOKHORI telah selamat pada 28.May.2012, bersamaan 7 Rejab 1433H. Majlis sanding juga selamat pada hari yang sama...

Nak review baju nikah boleh? Boleh  je la kan.. Layan je.. Kenapa saya tak pilih baju nikah putih? Saya sendiri pun tak pasti apa jawapannya... Mungkin saya nak kelainan.. Dan tema warna, sea green + kuning + putih untuk sanding.. Untuk nikah, hijau turquoise.. hoiii.. ramai cakap, tunang dah biru, kawin pun biru. Bukan biru laaaa... :)


Kain: Murah je, dekat kamdar.. Untuk buat baju melayu tu.. Tak amik kain net pun, cz boleh pakai baju ni g kenduri kendara nanti.. Simple itu saya... Biasa saje.. 

Veil: Chiffon, beli kat Jakel, warna seakan baju.. Pas tu, jahit manik.. 

Inner Ninja: Beli kat Masjid Jamek, RM10 je! So saya tak pakai tudung segera itu.. Yeah! Pakai inner neck dengan veil je.. :) Alhamdulillah.. 

NOTA JARI TINY: Abaikan muka tak bape nak senyum itu.. :)

6 comments:

  1. beli mano inner? keda alik mano?sy sedam mencari..hehe

    ReplyDelete
  2. kak: beli gerai kat masjid jamek, ada 1 gerai tu hujung jalan laluan dari lrt masjid jamek tu.. klo g ke kanan leh tembus ke mydin tu..

    ReplyDelete
  3. okies beres! nati nop g usha2..kak xleh paka tudung ssudu..hehe

    ReplyDelete
  4. hihihihi! me too! bleh pkai di umah sedare2 kg jah! sng tutup rmbut.. nk jngok, mcm dop jah.. hahahahah.. so lg, kat facebook shawlforyou pun warna dia pelik2 gak.. ore ssah cari kaler dark tquoise tu..

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. hahahahahha.. hoi hoi..gano buleh jupo nih.. demmmmm

      Delete