Tolong kami, bantu kami... :)

Friday, June 14, 2013

# TTC - Lumiglow

Assalamualaikum.. Hallo2.. :)

Jumaat menjengah, dan bersyukur, masih diberikan nikmat untuk lalui hari ini.. Sejak 2 menjak ni, mula nak update cerita TTC.. Kalau tanya kenapa mula nak start cerita pasal ttc ni, jawapannya sebab nak ingat, apa yang dah buat, apa yang belum buat lagi.. Dari tradisional, mahupun moden.. Umur baru nak mencecah 25 tahun, kata kawin muda kan.. Kalau boleh, setiap benda yang buat untuk menanti rezeki itu nak catat kat sini.. Dah setahun kena makin bertindak agresif sikit.. :) Tapi, kena ingat gak, kalau ALLAH S.W.T tak izinkan lagi ada tiny dot dalam pewot ni, maka, takkan berlaku lagi.. Sentiasa la berdoa, moga dikurniakan rezeki itu untuk kami suami isteri.. INSHAAALLAH..

 1st cara berttc dengan produk LUMIGLOW.. Pakai sapu2 dekat bawah pusat... Untuk seimbangkan hormon kita.. Suami isteri boleh pakai produk ni.. Dengan tempat sapu yang berbeza.. hikhik.. Dah guna 1 botol, alhamdulillah, ada berbeza pada diri.. ekhemm.. :) Tapi tak teruskan pemakaian, sebab nak conceive natural... dah rasa ok, stop pakai.. inshaaallah.. Kita hanya mampu berusaha, dan yang penting tak boleh berputus asa..


1st botol LUMIGLOW.. Harga Rm tak ingat.. dalaam 1 ratus lebih... 
Syok pakai cz rasa berangin dekat perut.. sejuk2 gitu..

NOTA JARI TINY: Korang yang nak cuba try LUMIGLOW ni, saya beli di fb SENANG HAMIL.. Dekat JOM HAMIL pun ada.. Banyak juga la tempat yang jual.. moga usaha kita diberkati olehnya.. :)

1 comment:

  1. PROMOSI TAHUN BARU 2014!! Harga LumiGlow 50g murah hanya RM168/botol termasuk postage. Harga pasaran RM198 dan anda mendapat diskaun 15%!!Risalah penggunaan akan dibekalkan bersama dan tarikh luput produk ialah Oktober 2015. Beli 3 botol LumiGlow pada harga RM470 termasuk postage dan percuma 1 botol Blackmore Evening Primrose Oil 1000mg 100 capsules. Harga boleh runding.Jika berminat,sila SMS 0179807952 atau emel don.syed@gmail.com atau pm facebook
    “Azuria-freebies Blogspot” (klik https://www.facebook.com/messages/azuria.freebies )

    ReplyDelete