Tolong kami, bantu kami... :)

Friday, July 19, 2013

Chocolate Fountain Majlis Pernikahan Pelakon Shajiry - Masjid Umar Al-Khattab, Damansara

Assalamualaikum..

Sedar tak sedar, dah nak masuk pertengahan Ramadhan.. Alhamdulillah.. Syukur tak terkira.. Kali ni entry  untuk chocolate.. Nyum2..

1.6.2013 lepas, cuti hari Agong, tempahan chocolate fountain tak menang tangan... Bila dapat tempahan dari kakak butik pengantin untuk majlis perkahwinan pelakon Shajiry,. Kira join venture gitu.. Sangat teruja, dan bersyukur sangat dengan kepercayaan yang di beri.. Sikit2, lama2 jadi bukit.. Setiap usaha yang kita lakukan pasti ada ganjarannya... Untuk hari itu, memang sangat sibuk. Pagi di Bukit Damansara, dan sebelah petang di Hardware Cafe, Space U8  tempahan dari pembaca berita tv3, Kak Norliza Mohd Zain... Kira 1 hari tu untuk selebriti.. Ecehh.. :)

Jum tengok gambar2 sekitar majlis.. Untuk catering di majlis ni, tetiba lak tertengok pelakon Riezman Khuzaimi dan isteri.. Ooo.. Dorang ada catering.. Tetibe.. Tak ada la sombong pon dorang.. :) Untuk deco backdrop ni, kak ina dah sediakan.. For sure la decor cantik2... :) 









Yeayy! Saya suka dengan minat saya ni.. Bila terjerumus dengan bidang bisnes, syukur tak terhingga.. Ada rezeki lebih sikit.. Setiap tempahan chocholate fountain dari kami, sejumlah darinya akan didermakan ke TABUNG MASJID KG.TELAGA MAS, RANTAU PANJANG, KELANTAN.. Yand dalam proses pembinaan.. Dah berapa lama dah.. Moga amal ibadah kita diterima olehnya..

NOTA JARI TINY: Untuk tempahan chocolate fountain di majlis anda, leh contact tiny: 012-9649277.. Thanks semua!! :)

No comments:

Post a Comment