Tolong kami, bantu kami... :)

Friday, March 25, 2011

HAPPY BIRTHDAY!

Malam ni, enchek dengan rakan2 ghettorian dia sambut ulangtahun yang ke-7 dorang punya scoot club.. Dan saya, tukang ikut.. Dapat msg darinya, follow me.. Sangat kelakar itu orang.. Ingat nak perfume follow me ke ape..
Happy birthday to GHETTO SCOOT CLAN.. So, destinasi kami2, ke BB..Blackberry? Blueberry? Tidak! Itu nama tempat,
BUKIT BINTANG okeyh! Saya hanya mengikut, aktiviti saya apa ye nanti? Saya tau apa nak buat.. Maknanya, saya kena charge
Ini handphone! Dan, aktiviti saya adalah.... Online! Jangan meluat atau menyampah andai ada sahaja update dari saya!
(Macam la ramai sangat baca saya punye blog) hohohoho.. Ayat sedapkan hati je tu.. Kononnya menganggap ramaiiiinyaaa
Sedang singgah di blog saya.. :)

NOTA KAKI: sila jangan jeles ye enchek bila BB sentiasa di tangan saya! Hohohoho.
Quick update! :)

No comments:

Post a Comment