Tolong kami, bantu kami... :)

Friday, March 25, 2011

MR.GREEN

Saya sayang Asus saya... Adakah betul Asus saya sudah rosak? grrrrr... Mintak itu hanya gurauan pakcik dengan anak buahnya.,.. toing2.. walaupun pada dasarnya, saya sudah mempunyai Asus yang lain, tapi Green Asus banyak berjasa selama 3 tahun menemani saya mengendalikan assignments di kolej! dan menemani saya nelayari internet, kerana dia juga saya mempunyai blog, mempunyai facebook, friendster, myspace, alik2, tinggal facebook sahaja.. kalau in future facebook dah tak ada, ke mana harus beralih? hohohoho..

 OOhhhh Mr.Green .. saya rindukan kamoo... banyak sangat gambar2, and game dalam Green Asus... plsss.. don't break my heart... pertahankanlah diri kamu untuk menemani tuanmu ini.. Sesungguhnya, kamoolah pacar pertamaku.. mana boleh saya lupakan kamu! Saya bukan kacang lupakan kulit tau!!

Aci tak saya sudah menggunakan Asus yang baru saya itu? mulanya untuk di jadikan hantaran,  tapi dah guna, ape cerita? Janji jaga elok, jangan sampai nak letak sebagai hantaran nanti,rosak plak..oopssss... (dah tak surprise kan!!)  Saya janji, akan jaga dia elok2...  Boleh diterima pakai la kan, disebabkan oleh Mr.Green sakit... Nanti nak kena bawak Mr.Green ke Klinik.... Saya tetap akan selamatkan Mr.Green saya!!

nahhh.. nak tampal jugak sekeping gambar saya okeyh! Sila muntah bila tengok! hihihihi...





NOTA KAKI: Bosan melayan sejuk di tempat duduk dan mengadap Mr.C gold... :)

No comments:

Post a Comment