Tolong kami, bantu kami... :)

Tuesday, January 8, 2013

GLA SHAKLEE TINGKATKAN KESUBURAN

Dah makin berjaya untuk update setiap hari, walaupun satu entry sehari.. Ok la kan dari kosong.. kosong... Kata musim 2013 nak makin aktif di sini,. :) Kenapa suka di sini? Sebab saya boleh taip je apa yang nak, sambil2 belajar menaip dengan pantas.. Kang opismate cakap ape la menaip tak berenti, padahal keje mengadap AUTOCAD.. Tak ke haru nanti.. Untung okeyh bila kerja kita sentiasa lancar, walaupun ada gak semput kekadang, itu masih boleh dikawal.

Ni nak cerita sikit pasal satu produk ni. SHAKLEE... Sangat2 in love dengan ini produk.. Nak tau kenapa? Sebab dia mampu buat saya sentiasa minum air! Yang selama ni kalau nak minum air masak tu, memang berzaman la kan. Selain tu gak, mampu buat kitaran haid kita kembali normal. Mana taknye, lepas kawin ni, kelaut punye kitaran, kejap 31 hari, kejap 28 hari,. Selepas 2 bulan guna produk GLA SHAKLEE ni, kitaran kembali kepada 28 hari.. Syukur alhamdulillah.. Kembali seperti biasa..

Ni la produk yang duk cakap bagus tu.. Setakat 2 bulan guna ni, alhamdulillah.. 

Mula guna produk ni, dah jatuh hati dengan macam2 vitamin lagi.. ESP, VIT E, VIT B COMPLEX, VIT C, dan ZINC. Jadi rutin harian dah./.. Air 3L setiap hari, tak ke banyak saya minum.. alhamdulillah..

Lepas cuba GLA,  menyusul vitamin2 yang di ambil. Dah jadi makin berisi sikit dari dulu. Itulah misi saya! Nak naikkan berat badan, yang sesuai dengan ketinggian, VIT E, VIT B COMPLEX & VIT C juga untuk penjagaan kulit, search google okeyh untuk keterangan lain.. 

Suami juga turut amalkan semua vitamin2 ni,,, kecuali GLA COMPLEX... :) Moga kita di beri kesihatan baik2 aje... Tu je nak share.. Korang kalau nak tingkatkan kesuburan, boleh cuba produk ni, in shaa allah, kita mampu merancang, ALLAH S.W.T yang tentukan segalanya yang terbaik untuk hambanya..

Nota Jari: Kenangan lalu buatkan diri makin kuat. Sekuat tiger.. :)

4 comments:

  1. GLA brp rm dik? Anyway kak minum biodex dtox untuk bersihkan saluran tiup falopio. And last month berjaya harungi period tanpa sakit! Hoyehhhh ;-)

    ReplyDelete
  2. rm73 kak az... alhamdulillah... ok la tu.. gla ni pn sama.. lalui period tanpa sakit, sedar2 ari ke 28 dia datang.. :) sng to conceive..

    ReplyDelete
  3. Rm73 tu utk satu set tu ke cmne..utk pregnant blh ke?

    ReplyDelete
  4. dear: untuk 1 botol tu je.. Untuk berpantang ada set dia,. Kakak ofis guna set berpantang shaklee.. :) cer google awop..

    ReplyDelete