Tolong kami, bantu kami... :)

Thursday, January 3, 2013

Memori 2012

Assalamualaikum semua... Hye2...

Post pertama di 2013... 3.1.2013... Hanya sekadar tarikh. 2012 takkan sesekali di lupakan.. Agak sangat berzaman tak luangkan masa sini.. Duk jadi silent reader je.. Hajat hati, pasni nak makin luangkan banyak masa kat sini selain luangkan masa dengan suami.. blurbs.

Dan 2012 tinggalkan kenangan.. Macam biasa, ada suka, ada duka, itu la asam garam kehidupan kita. Makan gula lebih2, kencing manis lak kan. So, bersyukur dengan setiap yang dikurniakan.. Bersyukur juga masih di sini boleh menaip beribu2 patah perkataan.. 2012 juga saya mengkakhiri zaman anak dara, dan 2013 berusaha untuk dapatkan cahaya penyeri rumahtangga kami.. Kita hanya merancang kan, kuasa ALLAH S.W.T yang tentukan segalanya. So, bergembira dengan kehidupan kita hari ni, kita tak tahu  tau kehidupan yang akan datang macam mana.. :) alhamdulillah.. Saya masih menanti kehadiran cahaya itu..(kenyit2 mata sikit)..

2012 juga menceburi bidang yang tak disangka.. kononnya nak jadi usahawan ye.. Nak buat bisnes, ya, saya berjaya lakukannya dengan tentuan dariNYA.. Dah ada bisnes online chocolate fountain tau! Tak tau eh? Boleh ke blog KISAH CHOCOLATE  atau ke fb COKLAT TINY tak bape nak kreatif sangat nak letak nama2 yang kreatif.. :) alhamdulillah dengna limpahan rezeki darinya.. Dengan sokongan insan2 tersayang, suami yang sebagai tulang belakang yang tiada tandingannya... Alhamdulillah..

1434H, 2013M, hari2 nak update blog ni.. IN SHAA ALLAH.. :)

Ketika ini, dua jiwa menjadi satu.. alhamdulillah.. 


No comments:

Post a Comment