Tolong kami, bantu kami... :)

Monday, April 29, 2013

CHOCOLATE FOUNTAIN MURAH - DI MAJLIS HARI LAHIR YAYA - PETALING JAYA

Assalamualaikum...

Isnin kembali menjengah.. Blur2 ke pagi Isnin ni? Me? Masih dalam kondisi yang tak berapa nak sihat.. Demam dah lepas, dia tinggalkan selsema juga batuk... Layan je laa.. Makan ubat memang x la kan.. Tak suka gile nak telan panadol bagai.. Dan dalam diri yang tak sihat, eh eh, saya datang kerja.. Semangat... sebab 1 May nanti cutiiiii kaannn..

Ni nak cerita untuk chocolate fountain.. Hari Sabtu lepas ada tempahan untuk birthday party YAYA... Yaya is turning one! Tempahan dari ofismate encik suami.. Tema pilihan dia PINK.. Haruslah pink pinky kan, kata gegirllll.. Comel cute sangat Yaya...

Ni tengah siap2kan semua benda.. 

I loveeee the gantung2 paperfan.. Semua saya sukaaa.. Jap lagi posisi mesin bertukar.. Sebab macam tak sesuai duk sebelah tu..

 Taraaa... Mesin chocolate fountain duk posisi lain pulop.. Ingat senang nak susun atur.. hihi..
Baju pink dengan gaya peace tu anak kak Linda.. Rajin dia untuk jaga booth tu.. Senang nak serve untuk kanak2.. Tq Nana..

 Birthday Girl dengan Acik Tiny! Nak juga bergambar kan..
Ada makanan je, confirm diam si YAYA ni.. Omeyyyyy

And thisss is my passionnn.. Chocolate fountain dari COKLAT TINY.. Alhamdulillah.. Rezeki dalam bidang perniagaan.. Kecil2 lama2 jadi besar.. INSHAAALLAH..

Terima kasih untuk encik suami, banyak tolong si isteri ni untuk jayakan bisnes dia.. Ke hulu ke hilir untuk cari barang semua.. Decor2, cucuk buah semua, sayang sangatttt ketattt2.. 

NOTA JARI TINY: Untuk tempahan chocolate fountain di pelbagai majlis, boleh hubungi tiny - 012-9649277.. Inshaaallah dengan sesuai dengan budget anda.. :)

No comments:

Post a Comment