Tolong kami, bantu kami... :)

Friday, April 26, 2013

RINDU UNTUK BLOGWALKING

Assalamamualaikum..

Jumaat dah datang.. Salam Jumaat korang.. Badan sikit lemau n lemah sekarang.. Tak sihat je rasa diri ni.. Hmm.. Jauhkan la diri ni dari perkara tak diingini..

Tiba2 rindu zaman adanya blog.. Start join blog January 2009.. Adanya blog  Dah 4 tahun jadi blogger kononnya.. kihkih. Ntah macam mana, tak ingat password ke ape, tiba2 ada blog sekarang ni, KISAHTINY.. Beza dulu dan sekarang, dulu, zaman duk blog yang rajin sangat duk blogwalking tak pun blogjogging, zaman kolej. Setiap apa yang jadi, blog tempat luah, tempat cerita, tempat semua lah.. Dulu, berkenalan, dengan blogger2 lain, bertegur sapa, zaman masa banyak terluang selain pegi kelas. Join contest itu, join contest ini, giveaway itu, giveaway ini, tutorial la, ape la.. Zaman belia remaja kononnya.. Sekarang? Sangat berbeza.. Blog ni, ramai yang keywords untuk D.I.Y, baju nikah, pelamin, baju tunang,. Boleh katakan blog B2B.. Sekarang, dah kawin, blog ni dah macam blog mak2 dah.. Masa untuk blogwalking pun terhad.. Dengan kejenya, bila balik rumah, dengan penatnya, ketuk2 dapur, makan2, tengok tv dan tidurrr... Sangat terhad untuk saya hai hai dengan kawan2 blogger..

Blog ni dah macam diari harian kisahtiny.. Manusia biasa, di bumi Allah S.W.T.. Insan yang tersangatlah kerdil.. Dari single, double, dan inshaaallah triple.. Doakan ya semua... Moga ada rezekinya nanti.. Dan akan spend masa untuk say hai hai... Macam ramai je baca blog ni.. Kah kah.. Tapi tetap la ada yang search nama laki den! Adehhh.. Keywords yang sangat wow! Shamsul Bokhori. Senyum je la mampu.. hihi..

Dan sekarang, guna template putih ni je la untuk blog.. Bosan2 nanti buat warna hitam pulak.. Kuning ke, merah ke.. Tapi biarla putih ni lama sikit. Nak edit2 template, tak reti la pulop. cer tolong edit template tiny ni meh.. :p. Macam dah panjang je celoteh yang ntah pape.. Korang yang kenal tiny, moga terus berjaya dunia akhirat.. Tegur2 ler kita kat sini... Kita ok je...

NOTA JARI TINY:  Nak terjah semua follower blog ni.. hahah.. k bai! 

1 comment: