Tolong kami, bantu kami... :)

Sunday, November 6, 2011

3 SEPTEMBER 2011

Assalamualaikum...


Lama tak berjemari, bila mula berkemari, mula la tak tau nak berhenti.. Ada sahaja nak dicerita.. Tak kisah la kan jadi perhatian kawan-kawan ke tak.. Asalkan blog ni sentiasa di beri hasil jemari saya.. :) Menaip, kadang-kadang berpuitis, meluah, semua di sini.. Saya sayang blog saya... Sape tak sayang kan?

SEPTEMBER, 2 bulan dah berlalu.. sekarang sudah 6.NOVEMBER.. 2 bulan 3 hari menjadi tunangan si dia.. Alhamdulillah...Syukur tak terhingga.. Adakah terlalu awal? ok la kan, benda yang baik, jangan dilengahkan..
Kenduri keluarga terdekat dengan jiran tetangga je.. Kawan2 yang datang pun,saya rasa bersalah, tak terlayan, akibat sama sampai dengan rombongan.. Tapi seronok, lama sangat rumah tidak berkenduri meriah begitu.. :) Tokmi mahukan makan hidang, so, saya ikutkan sahaja... Sape la kan sekarang yang mahu menghidang lagi, penat dan tak cukup kakitangan kot kalau ramai sangat.. tapi seronok! :) lagi nampak mesra.. Kalau nak tempet gambar saya aci tak? Aci la kan... pleaseee... sayang kamu! :)

Rombongan puan Shamsiah... :) 


Alahai... sampai masuk hutan ke nak pegi meminang.. hakhalk.. :)


Mereka dengan audi.. amboi2.. seronok nampak bergambar... hikhik


my pakcik audi yang rajin menghidang.. sayang lah! :)
masih single ni tau.. weeeeee


Sedang bersidang... si baju hijau pihak lelaki... si baju putih, pihak saya.. ngehngeh

Tak dinafikan.. tangan ketar weyh! neves saya! dup dap dup dap.. Ramai mata memandang.. kuang2 :)


Giliran Mr.Half pula..:) Dia separuh dari saya.. :)


Yeah! Senyuman kami! kenapa baju lain2 warna? Sebab dia best! disebabkan saya nak dia pakai kemeja biru, alik-alik, semua suruh dia pakai baju melayu, mana nak cekau biru sama dengan saya. Baju melayu biru dia tak buat pon.. weeee.. tu kisah putih dan biru.. :)

the siblings! Me, bakal join.. hakhak.. Saya mana ada adik beradik.. Tumapng adik-adik Mr.Half je la.. :)


kat belakang tu, 3 beradik,.. kat depan tu, sepupu kecik Mr.Half.. :)


Yeah! My kerabat.. Aunties sayang n sepupu sayang! gadis2 manis.. :)


ok2.. dah..cerita dah berzaman pun nak cerita gak kan tiny nih.. apa nak heran.. baru dapat peluang.. Layankan je.. Tak layan kang, merajuk tau! yarkkssss...  Muntah hijau kang kalian yang tengok gambar sini.. Bukan tengok gambar je tau.. Bawah dia ada description.. hakhak.. Sebenarnya kata je la rindu kat orang kat kampung di sana kan tiny... Sepupu sepapat semua balik kot.. dorang tak ape la... lain cerita... :) 


NOTA JARI: Tak habis lagi cerita ni tau.. pesan awal-awal ni.. :) 


No comments:

Post a Comment