Tolong kami, bantu kami... :)

Tuesday, November 1, 2011

NOVEMBER..

Assalamualaikum semua!

1.11.11 hari ni.. ada apa pada tarikh kan? Dah tak lama dah nak masuk tahun baru.. Sedar tak sedar dah November.. Sedar tak sedar, lama juga saya tak berjemari di sini... Rindu kawan2 blogger di sini! :) Sihatkah?
Sekarang cuaca tak menentu kan.. hmm.. Every month, compulsory, mc! Itu saya.. hohoho.. Bagaimana dengan kamu?

Status kat facebook pula, banyak mengutarakan tarikh cantik hari ni.. Tak lama lagi 11.11.11 pulak. haaa.. Cantik lagi.. Happy birthday tuk sesiapa yang ulangtahun hari lahir pada hari ni.. Saya? November? Bulan kehilangan... Pada November, bulan yang sama, tahun yang berbeza, kehilangan 2 insan tercinta dalam hidup ni..November membuatkan saya sebatang kara.. Tak siapa tahu kan ajal maut jodoh pertemuan itu.. Esok, 2/11/2011, genap 2 tahun pemergian abah tercinta... 4.11.2011, genap 17 tahun pemergian mama tercinta...
Now, along dah umur 23tahun, dah jadi tunangan orang.. Insan yang bakal mengantikan tanggungjawab mama dan abah,menjaga along. Moga dia bakal menjadi suami yang soleh, dan membahagiakan along sebahagia yang boleh..

AL-FATIHAH untuk arwah abah dan mama..! Doa along sentiasa ada tuk mama dan abah... Sentiasa rindukan kalian berdua... :) Along pun akan ke sana juga satu hari nanti.. Moga cinta kita, hingga syurga mama, abah... :')

No comments:

Post a Comment