Tolong kami, bantu kami... :)

Thursday, July 5, 2012

REVIEW: CHOCOLATE FOUNTAIN a.k.a CANDY BUFFET By ATIQAH HOMEMADE

Asaalamualaikum.. Morning kalian..

Salam nisfu sya'ban... Alhamdulillah, syukur masih lagi mampu melihat.. Sedar tak sedar kita dah hampiri RAMADHAN AL-MUBARAK.. Tahun ini, puasa dan raya sebagai seorang isteri,. Syukur.. Kadang-kadang, terfikir, kahwin awal di usia 24 tahun ni ada baiknya juga,. Walaupun banyak lagi saya tak capai dalam  hidup, itu semua boleh dicapai perlahan-lahan.. Tambah lagi di sampaing suami, insyaALLAH ada rezekinya.... :)

 Hari ni, akhirnya dapat juga 2 keping gambar dari  Cik Tiqah, owner of ATIQAH HOMEMADE.. Tau tak gambar apa? Gambar chocolate fountain tu, yang ada orang tulis jugak dekat papan hijau CANDY BUFFET tu.. tapi saya punye tak ada.. Semuanya kalut pada hari majlis.. Salah sendiri okeyh.. Lepas ni, nak bagi tips untuk B2B berdasarkan saya sendiri punya pengalaman..Terlalu banyak. Biasalah, kita hanya merancang, YANG MAHA KUASA yang tentukan segalanya.. Kalau jadi, jadilah ia, kalau tidak, tidaklah ia..

MY CANDY BUFFET pada hari majlis!! :) 
Sangat mengiurkan.. Strawberry chocolate okeyh! 

Tatapan untuk diri sendiri juga.. Ada jugak kenangan Candy Buffet saya ni.. 

Cik nurul sakan bergambar../. Masa ni saya kat masjid, tengah diijab qabulkan.. 
Tak sempat pun bergambar kat sini, sangat kecewaaaaaa..
Dalam encik OP punya softcopy pun tak ada gambar ni. Kuucewaaaaaa lagi..

Besttnyaaa korang beraksi..Me? Tak sempat grab ponn..
Kecewa kuasa tiga dah.. 
Berapa banyak kecewaaa daaa.. 

 
NOTA JARI TINY: Kena fikir banyak kali untuk buat ijabqabul dan sanding pada hari sama.. Sangat kena kuatkan minda dengan pelbagai gaya dan cara yang tak diingini berlaku.. Saya pun selamat sudah diijabqabul, yang lepas dijadikan panduan.. Sekian untuk anda semua.. (Macam ramai je yang tengok)..

2 comments: