Tolong kami, bantu kami... :)

Thursday, June 30, 2011

ALANGKAH INDAHNYA!

Assalamualaikum...


Tik tok tik tok.. tengah hari sudah! :) Tersenyum lebar, bila diri bakal meninggalkan ibu kota KUALA LUMPUR.! Lambaian pokok-pokok menghijau membuatkan saya lagi terasa kehangatan balikkk kampunggg... Hambek ko! Seminggu saya cuti! Itu yang makin indah, bercahaya, bersinar banar... hahaha.. Tengok, ada dah loghat kelate sikit-sikit. Yang mana dah lama tak balik kampug tu, jum kita balik kampung ramai-ramai. Walau macam mana cari rezeki, kampung halaman tak akan sesekali di lupakan tau! :) Merindui nenda tercinta! Rindu masakan tokmi, rindu nak jalan-jalan pegi pantai, minum air kelapa, sambil makan sotong goreng, udang goreng.. ffuuyoo.. syookkk ooo... :)

Okey-okey. Stop cerita bagitau semua orang nak cuti konon. JAKEL ada SALE kan? Mahu serbu sebelum bercuti, shopping mopim sikit... Borong baju raya kat orang-orang kampung. Macam ramai je kaum kerabat saya, padahal beberapa kerat je.. Balik nak peluk cium MR.ADAM, satu-satunya sepupu saya! Dah borong sikit hari tu kat KAMDAR, turn MR.JAKEL pulak! :) Jum ramai-ramai kita pegi serang sini!!


Oh ya! Bercuti ke TERENGGANU juga! Banyak rumah ni payah! Kena jaga hati itu mama juga. :) Mak tiri pun, dah macam mak kandung dah! Nasib baik saya dapat itu mak tiri yang baik! Kalau macam dalam cerita, CINDERELLA? Tak sanggup saya! :)


NOTA JARI: Sayangilah sepertimana orang itu menyayangi diri anda! Peaceeee yaaaooooo.. :)

1 comment: