Tolong kami, bantu kami... :)

Friday, June 24, 2011

Bila jari tak tak berbicara...

Assalamualaikum...

Selamat petang... Urghh! saya sangat geram.. Petang-petang hari je geram je kerja.. Bukan apa, geram tak dapat luah kat sini bila saya mahu! Kira bulan Jun ni, Allah S.W.T bagi ujian kat saya. Agar tak lalai dengan kesenangan yang diberikan olehNYA. mana taknya, saya kena sabar, bila laptop saya rosak, saya juga kena sabar, bila BB saya pun kena repair! Huii.. Melayang sahaja pulus-pulus yang ada. Kalau tak ada macam mana? Boleh bayang tak? Kena jual khazanah-khazanah yang ada kah? Saya rindu nak blogjogging! Sedang jogging nih. Apa rancangan kalian malam ni?? Jum pergi tengok MAHARAJALAWAK kat STADIUM MELAWATI. Tengok je? Vote tak? Errrrrr... Bukan tak nak vote, line susah la, coverage asyik down je.. hahaha..


Jum ramai-ramai kita berlawak di sana. Best gelak kuat-kuat hilangkan stress yang ada. Stress ooooo... Nasib baik encik Nuff asyik ada je.. wink2.. Maksudnya? Kalian faham-faham la kan.. hahahha... Lama tak update pun, encik Nuff sangat memahami saya yang asyik melayang nih.. :) wink2.. sambil angkat kening sikit. Gelak jahat pun ada gak ni... hohoho...

NOTA JARI:

SELAMAT BERHUJUNG MINGGU KAWAN2!! BERHATI-HATI MEMANDU, INGATLAH
ORANG YANG TERSAYANG!

Satu lagi, jangan kita leka dengan apa yang ada di dunia ini, ini semua adalah pinjaman semata-mata, yang hakiki, kita sendiri pun tidak pasti... :)

No comments:

Post a Comment