Tolong kami, bantu kami... :)

Monday, June 6, 2011

NEW WORKPLACE! = Anddreeeeee anddreeee

Assalamualaikum...


Petang sudah. kalau pekena ais kacang ni, nikmat! Tengok tajuk entri pun, macam dah tak tahu nak gambarkan perasaan cik tiny sekarang nih! Tapi, sedih, sebab tak dapat nak pantau blog tersayang ni setiap saat! Hoi cik tiny! Kerja lah! Ingat kerja hang duk online facebook, tak pun, duk mengadap blog KISAHTINY ni je? Ku panjatkan syukur padaMU.. Kerana rezekiMU masih bersamaku.. Susah-susah dulu, senang-senang kemudian kan? Kalau duk alpa, kejap je ALLAH S.W.T tarik balik rezeki tu. Jangan sekali leka ye! Ingat bahawasanya, semuanya adalah pinjaman! :)


Tak dapat nak duk depan KISAHTINY.. Agak sunyi sikit. Ye la.. Selalu semakkan dashboard kalian, tak pun, semakkan chatbox kalian. Jangan rindu saya tau! (Perasan!!) Kalau tak, ada je ayat-ayat " blogjogging sini n follow sini ye.. hye tuan rumah".. tak pun, singgah sini jenguk2".. tak pun, "jln2 jenguk sini.." macam-macam dah rasanya duk jogging! Sampai ke benua eropah dah kot! :) Adoi! Saya masih biasakan diri di tempat baru. Yang pasti, saya sukakannya! Mana tidaknya! Hati sudah senang. Jauh dari orang-orang. Walaupun kejap-kejap je boleh online, saya tak kisah. Asalkan saya bekerja dengan hati yang senang! :) Itu lagi penting buat saya.


NOTA JARI: Nak SAGA FL 1.6 please!! Warna putih ye! Boleh yep yep!! :) Moga semua kawan-kawan saya sentiasa diberkati olehNYA. Seminggu 100 BINTANG JATUH. :) love ya!

No comments:

Post a Comment