Tolong kami, bantu kami... :)

Friday, June 3, 2011

Tengah hari bersama McChicken..

Assalamualaikum...


Dah lunch? Saya makan tengah hari ini sahaja. Lapar yang amat tadi! Terliur sekali sama itu cream puff di dalam skrin! Nak makan cream puff kat MID VALLEY!! grrrrrr.. (marah ke?) Menu makan, McChicken! Nyummy! :)

Skrin saya makin kecil? Yeah! Word SAYA JAHAT SANGAT kat skrin tak ada dah?? Ini sebabnya, saya gunakan Mr.Asus. Mr.Compaq ada kat sebelah, bakal di pulangkan kepada HANDAL CONSTRUCTION. Nama lagi laptop company kan? Tak kan nak buat harta sendiri, (rasanya selama bekerja, dah buat cam harta sendiri) kuang2...

Tengok.. Sehari tak snap picture, tak sah kalau dengan orang yang di panggil tiny nih! Bye2 Mr.Compaq... Banyak berjasa selama saya bekerja. Hari last kot di sini hari ini.. Minggu depan, welcome to Kuchai lama. Grrrr.. Kembali ke tempat asalmu. :) Saya tak akan tanggalkan labelling itu. hahaha. (gelak jahat) Tinggal kenangan sikit. Tengok-tengok, tak sempat esok, bos tanggalkan. hahahah...


NOTA JARI: Drive thru MCD yang terakhir di MCD PUCHONG PERMAI. Bakal merindui ke? Mungkin tak kot.. OLDTOWN menanti saya! Makin bulat la saya nanti!! Bye-bye kawan-kawan sekerja... :)

1 comment: