Tolong kami, bantu kami... :)

Monday, June 27, 2011

KL HUJAN

Assalamualaikum...


Selamat pagi semua! Haaaa.... Hari Isnin, mesti terganggu tidur kalian akibat kena bangun pagi yang mana kerja ka? Yang tengah cuti semester best la duk tarik selimut lagi.. Grrrrrr... Sangat lemau bila ISNIN muncul! Macam nak SABTU dan AHAD lagi!! Bangun..... Bangun... Urgh! Tiny malas!! Sesangat malas tambah lagi sampai di opis, saya basah lencun!! Sejuk mak enon tak terkira okeyh! Yang naik kereta best la! Macam mana dengan yang vroom vroom cam Tiny ni? eekekekke....


Nak di ceritakan, macam-macam ragam manusia kita dapat lihat bila sikap ketidaksabaran menguasai diri. Mana taknya, tengah-tengah jalan, memang la jalan jem kan, agak-agak la nak hon sesama mereka pun. Kereta tak gerak pon der kalau duk hon macam tu. Tambah bising telinga saya saja! Nasib baik saya basah. Sampai saja dekat opis. Tak perlu nak caci -maki dalam kereta kan? Tapi ada la gak sikit perasaan tu, bila air terjah ke muka okeyh!! Sabarrrrrr jeee laaaa.... Dalam hati, bila saya pula di tempat kamu yang buat orang lain macam tu, saya akan kenakan balik tau! Tak baik la cik tiny.. hmmm... Geraamm saya!

NOTA JARI:  Bila memandu tu, sila la tengok keadaan sekeliling. Jangan pula bila kalian bertayar empat, kalian lupa pada yang bertayar dua... huaaaa.. LENCUN!!

No comments:

Post a Comment