Tolong kami, bantu kami... :)

Thursday, June 9, 2011

Jika kau fikirkan kau boleh..

Assalamualaikum..

Malam yang sunyi.. Jari-jemari mula tidak keruan. Ye la, 3 hari, tak mengadap KISAHTINY.. Ada apa dengan blog ini? Saya ada kawan-kawan baru.. :) INgat boleh berkawan dekat facebook je ke? Dekat blog pun boleh berkawan gak tau! Tak salah kita ramai kawan kan? 3 hari sudah tak semakkan dashboard kalian, dan juga chatbox kalian. Sabar je la. Nak buat macam mana, nak create post via email, tak reti. Padahal dah tengok tutorial, tapi masih lagi tak menjadi, nama je pengguna BB, tapi tak pandai dengan aplikasi yang ada. Biar la. Nak buat macam mana.. Asyik tak jadi je bila nak post. Gggraaammm saya tau! Dekat tempat keje pulak, adoi,, connection asyik limited je. Bengan jap saya rasa. Dah la ada main, susah gak nak cilok-cilok. Nasib baik ada aplikasi lain, boleh juga cilok.. Wink2..


Korang rasa tercabar tak bila dianggap kurang pickup. Saya sangat pantang oooo.. Buah cempedak di luar pagar, ambil galah tolong jolokkan, saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. Sabar je la yang mampu mengatasi perasaan itu. nak buat macam mana kan,. Redha je la dengan tentuanNYA.. Mungkin ALLAH S.W.T nak uji kesabaran saya sebanyak mana.. Saya akur. Saya ambil itu sebagai satu cabaran! Tak akan mudah mengalah itu saya! Percayalah tiny, kamu mampu lakukannya..


NOTA JARI: AKhirnya, saya mampu buktikan, saya juga boleh seperti orang lain! Jika kau fikirkan kau boleh!! Pasti boleh! Yang penting, jangan bilang tidak!! Bilang yang lain ok. Tidak je jangan bilang. :)

3 comments:

  1. wah nampak bersemangat.. bagus semangat tu yang penting

    ReplyDelete
  2. nak kene nyanyi lagu semngat ni.. jika kau fikir kan kejayaan.. makan kau hampiri. okay x ingt dah

    ReplyDelete
  3. alaaa.. bila awak nk update?? sibuk ke?? huhuu~

    klu keen, geram gak klu org panggil kita lmbt pickup.. ye la, IQ setiap org kn berbeza.. huhuu~ T_T

    ReplyDelete