Tolong kami, bantu kami... :)

Friday, May 6, 2011

Free Header By Kei Seichi

Asaalamualaikum..





Tertanya-tanyakah? Kenapa saya buat enrty ini. Ini kerana, nak dapatkan free header dari KEI SEICHI.. 
Hoohoho.. Gelak jahat sikit.. 
Jum kita tengok header macam mana yang saya nak ye...


1.SIZE HEADER: Macam KEI SEICHI punya size header.. 850 X 350... 

2. BACKGROUND COLOR: Putih.. Putih dengan transparent sama ke? hikhikhik... 

3. AYAT UNTUK LETAK: "Aku, kau, kita punya kisah yang berbeza, namun kita tetap pandang bulan dan bintang yang sama.." Hehehehe... Tag line saya tak pernah berubah... :)

4. FONT DAN COLOR; terpulang kat KEI SEICHI, macam mana font dan color yang nak letak, asal sesuai dengan blog putih saya ini.. :) 

5. Gambar lak, jap ek, nak tempek sekeping picture comey saya.. Comey ke? tak kisah la ye.. Ambil hati sikit.. :) 




Ntah kenapa, banyak-banyak picture, picture ni yang menarik hati saya tuk jadikan header,, layankan je la ye.. hahahah... 


6. CONTACT: macam mana nak hubungi saya kalau header tu dah siap, en.KEI SEICHI boleh je tinggal jejak kat Shoutmix box, tak pun, tinggalkan komen di entry ini.. Nak email pun boleh, nurhartini88@yahoo.com. As long as tak menyusahkan KEI SEICHI...:)


7. LAIN-LAIN: Nak ada love... boleh tak en.KEI SEICHI.. Boleh la ye.. boleh la ye... ngeee




NOTA JARI: EN.KEI SEICHI, sila la tengok ni.. huahuahua.... dah siap ni... hikhik

1 comment:

  1. thanks join....^_^
    saya dah contact kat emel ey...
    need feedback taw...

    ReplyDelete