Tolong kami, bantu kami... :)

Tuesday, May 24, 2011

LASER WARZONE @ I-CITY BEST!

Assalamualaikum.


Masa untuk makan tengah hari. Dah lunch? Kalau tak, pegi la ek. Nanti lapar pula. Pernah pergi I-CITY tak? Mesti la pernah kan? Dari sikit-sikit lampu, dah juta-juta lampu dah ada sekarang ni kan? Kalau pergi I-CITY ni, ada tak jalan-jalan tengah bangunan tu. Kalau tak pernah jalan lagi kat situ, pergi la. Nanti akan namapk LASER WARZONE! Laser tag, best main! Harga dia pula, tak ada la mahal sangat! Ada juga harga untuk pelajar tau!

Ahad yang lalu, singgah di I-CITY ni, pas tu, jalan-jalan nampak la LASER WARZONE ni, ala, dekat dengan pokok krismas besar tu.! Kami dapat main game free, almaklum la kan, free trial! Datang lagi sekali, memang tak dah la kan? Dorang cam kita ke ye? ngeeee.. Game ni, macam main paintball! Cuma tak akan rasa sesakit bermain paintball! Kenapa? Kan dia laser. Vibrate je bila kena tembak. Untuk free trial ni, main individual! Collect point individu la kan. Tapi, saya rasa, berkumpulan lagi best rasanya! Boleh backup! :)

Tak nak tulis panjang berjela-jela, yang pasti, korang boleh pegi main benda alah ni. Sebab akan berpeluh, dan, hilang serabut kalian tu.. :) Berseronok dengan rakan-rakan best kan? Penat sangat, sampai tak ada sekeping pun picture yang di ambil di sini. Kalau tak, confirm ada gambar menggedik! :)


NOTA JARI: Jangan lupa pergi tau! Ajak ayah mak semua main. Ni duk tengok lampu je, bosan juga.. :)

4 comments:

  1. ni kalau mak ayah pegi gak..kena tembak itu laser, ada possiblity kena kentut berdarah tak?hoho.Joking je.namanya je org kl,masuk I-City pn xpernah :( sob2

    ReplyDelete
  2. hahahah... kelakar... kena kentut berdarah.. hihihi... 2 la, tak hayati hari2 yang indah.. (tak ada kaitan( hihihi

    ReplyDelete
  3. wa... dh mcm2 ade kat icity... blkang umah jerk.. tp x leh nak pg..sbb pening la.. lampu die mcm2.. klu dr jauh ok lagii..

    ReplyDelete
  4. kak lamp: ayaakkk.. best la icity blakang umah je.. x yah psang lampu dh kat umah.. hihihi

    ReplyDelete