Tolong kami, bantu kami... :)

Saturday, April 16, 2011

Alhamdulillah..

Assalamualaikum..

Pagi sabtu yang indah.. Hujan mencucuri bumi.. Syukur padaMU ya ALLAH.. Hari ini saya berMUET TEST.. Saya kena bangun pagi pada hari sabtu? Grrr.. Nak tidur! After semalam kami bermakan durian di depan I-CITY, rasa mengantuk sampai ke dewan peperiksaan.. Tatkala menulis entry ini, saya masih di SEKOLAH MENENGAH TAMAN MEDAN.. Hujan kot, wa tak ada bumbung la der.. Wa bukan rempit kelas C okeyh.. Wa layan scoot saja.. Hahahah.. Memang tak boleh nak balik la jawabnya kan.. Hujan renyai2 gini memang lambat nak berhenti laa.. Hmmm.. Sementara menanti hujan berhenti, entry tatkala kesejukan.. Sejukkkk.. Macam mana nak balik ni, dah la baru je baik dari demam.. Ye la, antibody saya lemah kan.. Dalam sebulan 2, ada sahaja saya mc.. Nak buat macam mana, memang saya sakit.. Saya memang tidak akan redah ini hujan.. Tak larat la nak pegi klinik, makan ubat..


Entry perihal muet test saya akan menyusul nanti, guna BB, untuk entry pantas sahaja.. Melayan hujan renyai2 ni.. Amik mood berada di sekolah.. Best tau!! Sangat jakun datang sekolah, duduk dalam dewan peperiksaan, terkenang balik time PMR n SPM dulu.. Masih menggunakan pensel yang sama time belajar dulu tau! Nanti saya upload gambarnya! :)

Hujan agak ok sikit dari tadi, jumpa next entry ye semua.. :)

NOTA KAKI: jangan redah hujan, nanti demam tau!

No comments:

Post a Comment