Tolong kami, bantu kami... :)

Tuesday, April 12, 2011

Cun pada pandangan anda?

Assalamualaikum..



Sudah menonton ini cerita. Cerita ni, so so.. Nak kata best,tak ada la best sangat. Tapi just boleh la layan hilangkan bosan. Tengok muka REMY ISHAK dengan MAYA KARIN, ok apa.. hikhik.. Ramai jugak di dalam hall. Tapi, couple seat yang dapat di SUNWAY PYRAMID mak aih,.. punya la tak best! Skrin tinggi kot. Dah duk seat atas sekali pun, masih rasa skrin itu tinggi. Nak buat macam mana kan. Terima je la.. Tiap kali nonton wayang di sini, macam tak ada tempat lain nak menuju untuk makan. Itu A&W je la. Sementara menunggu masa menonton kan..


Kesimpulannya kan, tonton cerita cun ni, jodoh ajal maut dah tertulis sebenarnya. Walau macam mana duk bercintan-cintun, berpisah jua akhirnya, ada yang lain menanti.. Kita hanya mampu merancang. Tuhan yang tentukan segalanya... Macam saya juga,. Banyak giler kot, duk tanya, bila nak makan nasi minyak, kerja sudah, calon pn sudah ada,. Adakah saya ini sudah cukup tua? Baru 23 kot. Muda terang tang tang lagi. After adik sidia menuju ke situ, kami akan ke situ juga. Yang penting, dahulukan adik-adik. Saya tunggal okeyh! Of course tiada apa yang perlu saya tunggu. Hanya green light dari nenda saya! Menyusul nanti, sudah tentulah kami! Ada juga yang cakap, cepat-cepat makan nasi minyak, tak bosan ke bercinta lama-lama. Tersenyum je saya. Baru setahun hubungan kami, ada jodoh tak ke mana.. Memang menuju ke situ, hanya masa sahaja tentukan.


NOTA KAKI: Jodoh, ajal maut, sudah termaktub. Ada jodoh, tak ke mana, hanya menanti waktu itu..

2 comments: