Tolong kami, bantu kami... :)

Friday, April 29, 2011

BILA RESULT MUET PERTENGAHAN TAHUN?

Assalamualaikum..


Ada siapa-siapa tahukah? Bila kita boleh check result MUET? Harap-harap result keluar sebelum 12 Jun 2011.. Nanti macam mana saya nak apply online UTMSPACE.. Expired date dia 12.Jun 2011, harapan saya, sila la keluar cepat wahai result agar saya tidak terlepas untuk membuat permohonan. Huahuahua.. Kalau kalian tau, sila-sila la bagitau saya. Jangan la biarkan saya penuh dengan tanda tanya. Call MPM? Erkkk.. nanti kena lagi dengan abang MPM tu.. eeee.. Sabar je laaa.. Oh bulan, oh bintang,..

NOTA JARI: Ya Allah.. Bantulah hambamu ini.. Kepadamu ku panjatkan pertolongan.. Andai ada rezeki untukku, ku bersyukur padamu...

2 comments:

  1. sama la.. huhuhu.. menanti dengan penuh penantian..

    ReplyDelete
  2. Sama la.. menanti dengan penuh kesabaran.. satu penantian.. huhuhu..

    ReplyDelete