Tolong kami, bantu kami... :)

Thursday, April 7, 2011

Warna apakah yang menarik hati...

Assalamualaikum..

Kenapakah, sejak dua menjak ni, penyakit mengantuk datang di opis. Sangat payah la.. Kalau kat rumah, tak apa la jugak nak zzzzzz.. Ini tidak. Bila mengantuk, mula la, mahu cuci-cuci mata. Kerja bukan main lagi bertimbun-timbun. Tapi, dah separuh clear. Pending, masih ada, cuma  tak berapa nak banyak. (Apa yang saya merepek sebenarnya ni?) Warna apa yang menarik hati korang2.. Meh kasi pendapat meh. Kot boleh diterima dek hati saya juga ke.. Mencari satu warna yang menarik, dan WOW! bila orang memandangnya.. Motif saya, cam biasa la kan, suka-suka sahaja.

i: Putih + biru

ii: Pale orange  + yellow


Sejak bila minat biru ntah. TIba-tiba je.. Pale orange tu pun, cam menarik hati juga sebenarnya. Ok! Putih suci, memang kegemaran hati selamanya. Tidak perlu pikir lama-lama andai putih suci menjadi pilihan! :)

 Ada idea lain tak ya? Sebab, yang ada dalam kepala saya, seperti senarai warna yang tertera di atas.

i: Orange... orange yang macam ni saya suka...

Cantik juga bunga carnation ni sebenarnya..

Cantik!! Bila bandingkan carnation dengan rose, manakah lagi cantik? Semua cantik?

Rose orange? Ok la jugak kan.. :) 


Cantikkah? Macam dah cantik. Untuk dia, saya pilih orange. Hikhik. Warna perlu kena terang-terang, baru la wow mata memandang. :) Orange lawan kuning.. Yeahhhh... Cun! Puji sendiri.. Kalau tak, siapa lagikan.. :)
Nak tempek jugalah kuning. Baru boleh cakap menarik ke tidak kan?

Sangat menarik! :) Saya suka! :))
Baru sedar carnation menarik juga.. 
Tengok rose pulak cantik ke tidak... 



wow okeyh!! Saya sukaaaa... :))


Okeyh! Dah cuci matakan. Cantik ke tidak rasa-rasanya ye? Saya rasa, saya sudah pasti, orange dan kuning.
Putih dan biru, itu pun sudah pasti.. uhukuhuk.. Maka, putih, biru, kuning, dan orange akan bersatu... Macam apa ntah bila masuk dalam gambar? menarik macam gambar di ataskah? Saya harap eksperimen saya menjadi dengan lancar. Mahu campur aduk kan warna ni bukan senang... :) 


NOTA KAKI: Warna-warna yang terang, mampu membuatkan kita ceria sebenarnya... :)

2 comments:

  1. ehem... ehem... xtaw cite pun...;-p

    ReplyDelete
  2. ehem ehem ehem... cite pe kak? x de event pape pn... ihikhikhik

    ReplyDelete