Tolong kami, bantu kami... :)

Friday, April 1, 2011

Bloglist Baru di Chilabaey's Spot..

Assalamualaikum...

Haa... Entry yang ni, untuk Chilabaey's Spot. Sebenarnya, dah lama follow blog ni... Dari masa tengah belajar kat kolej lagi.. Time tu, masih SUKA DUKA TINY,.. akibat daripada tukar link blog, semua berubah.. So, saya decide, saya mahu buat blog baru. :) Ok2, habis cerita pasal blog saya..



Logo kat atas tu, saya ambil dari blog ini  http://chilabaeys.blogspot.com/ , dari start follow blog ni, banyak la jugak Pakngah post entry about gadget. Banyak juga tentang kehidupan,. Bagaimana Pakngah hadapi ujian, dari menjaga ayahnya sakit, adiknya sakit,. Dan, banyak juga yang mampu kita buka mata kita, bagaimana susah-susah dahulu, senang-senang kemudian... Tambah touching bila saya sendiri, mama dengan abah dah tinggalkan saya... Bayangkan pula nak harungi hidup ni tanpa mereka... Berat ujian dariMU YA ALLAH... Tapi kita kena tabah kan hati terima ujian dariNYA..

Yang paling penting, Pakngah ni banyak share tentang tempat-tempat makan yang best! Tiap kali entry pasal makan, mula la saya pun juga mahu mencari makan di situ. And, sharing is caring! Apa la salah kan, kita bagi info yang boleh kita kongsi bersama... Tak rugi pun,.. :) Bukak je entry pasal makan, perut mula nyanyi irama keroncong.. fuhhh.. tangkap lelehh...Blog ni pun masih dalam pembaikian sebenarnya, nanti akan list CHILABAEY'S SPOT jua.. :)


NOTA KAKI: Terima kasih kat Pakngah, listkan Kisah Tiny... hihihihi.. Banyak sebenarnya mahu di ulas, tetttttt.. AUTOCAD memanggil.. Tata... Sekian.. Untuk Pakngah, sila la jenguk2 blog yang baru ini.. hakhak..

1 comment:

  1. Insyaalah saya akan sentiasa jengok blog awak... Terima kasih sebab adakan entry khas blog saya... Segala yang saya kongsikan adalah utnuk panduan kehidupan kita seharian... Tiada niat lain... Blog picisan untuk dikongki bersama sahaja.... Terima kaish kerana menjadi follower saya... Sgt2 saya hargai... :)

    ReplyDelete