Tolong kami, bantu kami... :)

Wednesday, April 27, 2011

PUTIH ITU SUCI...

Assalamualaikum...


Kenapa saya suka putih? Yeah. Saya perhatikan, banyak benda yang saya miliki berwarna putih, yang nyata sekali sekarang adalah blog saya berwarna putih? Kenapakah? Jawapan yang ringkas, sebab dia best! Kenapa saya cakap best? Sebab, senang untuk saya letak semua warna ke atas putih! Macam juga kehidupan kita, kita yang mengcorakkannya.. Macam mana kita nak kehidupan kita penuh dengan warna-warni, kita calitkan warna yang cerah dan wow! Kalau suram, kita corakkan dengan warna-warna yang dalam kategori suram la kan? Jadi, kesimpulannya, putih itu suci. Kalian boleh je nak warnakan putih tu jadi pink ke, ungu ke, mahupun hitam!


Untuk kali ni, biarlah blog ni putih bersih begini. Kalau dulu, hitam! Apa ingat blog ni space untuk melukis macam software autocad tu ke? Nak letak warna itu, warna ini! Ishhh! Cik tiny nih! Kadang-kadang, tengok blog rakan-rakan blogger yang lain, wow! cantik! Apa lah sangat nak bandingkan dengan blog saya! Grrrrr... Putih macam tu jeeeee.... Eeeeee.. Sebab tu, saya suka jalan-jalan singgah blog, sebab, leh hilangkan bosan mengadap blog putih bersih saya ini..

NOTA JARI: Selamat berkenalan untuk rakan-rakan blogger... Blog saya simple sahaja. Terima kasih sudi singgah blog yang tak seberapa ini... Mengantuknyaaaaa... Penyakit M pun datang ni.. ishhhhh.. Tak suka betul la!

No comments:

Post a Comment