Tolong kami, bantu kami... :)

Friday, April 22, 2011

Untukmu...


Assalamualaikum...

Wow! Hari ni, tersangat baik cuaca. Tapi, cerah tak semestinya sampai ke petang. Tambah lagi sekarang hujan sebelah petang je. Temujanji saya pun asyik kena tunda je. Rasa bersalah je, disebabkan tak boleh jadir temujanji. Tapi, bila bagitahu pihak yang terlibat bahawasanya saya tak boleh datang, disebabkan hujan, so, temujanji saya ditunda. Terima kasih... :) Adakah peluang saya? After office hour, saya kena menuju ke sana. Moga hari cerah sampai ke petang. :) Hari ni, kita celoteh pasal lagu ye? Lagu lama-lama.. Best tau bila dengar balik. Mungkin mimpi lagu ni semalam. Tu sampai je ofis, kodek-kodek, eh, ada! Apa lagi, mood memang dengar lagu ni je la ari ni.. :) Lagu apakah yang saya maksudkan?  Ada kat atas la... ishhh..

UNTUKMU by FEMININ. Lagu ni ketika saya masih kanak-kanak. Seronok bila dengar. Lama giler kot tak dengar lagu ni. Eh eh silap. Hari tu ada tengok 8tv HOT FM KREW! Dinyanyikan oleh FAFAU.. Tapi, baru hari ni, teringat nak dengar. Tak boleh nak buat apa la kan! hukhuk.. And untuk kena dengan mood, haaa... Purple Day! Tiba-tiba je kan. Melayan mood yang ntah apa-apa. Tak layan nanti, muncung sedepa. :)
Meh sama-sama kita layan lagu ni okeyh? Di pagi yang indah! :)

Angin bayu membawa diriku
Sepintas lalu ku terkenangkan mu
Memori silam meresap malam
Kenangan bersama tersimpan selamanya
Walaupun kau pergi jauh dari diri ini
Cintaku masih bersemadi di hati
Keyakinan kita kan kembali
Menghidupkan semula janji bara cinta 

Kita bersama mengejar mimpi
Terpisah sementara ku pasti
Suatu hari nanti cinta kita bersemi
Kembali menerangi mekar di taman hati
Walaupun jauh pandangan mata
Ku yakin kau kan tetap setia
Begitulah ku jua keikhlasan di jiwa
Dan cintaku hanyalah untukmu
 
Saban hari diriku menunggu
Khabar berita darimu di sana
Gerimis senja kembali reda
Kerinduan di jiwa kau jadi penawar
Rinduku padamu tak dapat ku terkata
Setiap saat waktu bagai terlalu lama
Bila kita kembali bersama
Hiduplah semula janji bara cinta




 Ha.. Masuk ofis pagi-pagi rabun, syok sendri! Tak ada kerja lain ke ha? Minta tolong sikit ye, time bekerja saya, mula jam 9. Saya duk sypk sendiri, tak pukul 9 lagi! hahaha.. Masa itu emas. Jangan sesekali bermain dengan masa ya kawan-kawan! :) 


NOTA JARI: (jari la plak!) Best kan dengar lagu lama-lama. Share la lagi lagu lama-lama yang korang suka dengar! Lagu baru sekarang bosan la.. Tak sama dah macam dulu. Dunia dah berubah, zaman dah maju.. Betul ke? Ke terbalik? Tak kisah la ye.. Yang penting, perubahan memang akan ada dalam kehidupan kita.. :)


No comments:

Post a Comment