Tolong kami, bantu kami... :)

Friday, April 1, 2011

MUET TEST

Assalamualaikum...

Tetiba je kan, dapat pesanan ringkas dari 15888, "You have been registered for MUET Mid-Year 2011. hohoho.. Dengan pantas, pegi ke website mpm, masukkan ic no, haiiyaa.. ada la nama saya.. Ok, saya tidak puas hati lagi, saya hubungi Mpm sendiri, untuk pastikan, saya adalah calon MUET Mid-Year 2011.. grrrrr.. boleh pulak kan, abang mpm tu cakap, cuba masukkan ic no, if ada keluar nama, memang iya la nama awak ada..  Saya pun jawab, Aah, saya dah check, ada. Saya nak pastikan memang betul ada la kan. Lalu, abang MPM beritahu suruh saya pegi breakfast dulu, tak pun, mandi dulu ke.. Saya menjawab, encik, saya dah ada kat tempat keje pon, tak mamai dah.. Lalu dia gelak. grrr.. Panas hati kejap.. Apa dia ingat saya mamai lagi ke apa... So, dah dapat jadual exam.. Cuak pun ada... Doakan saya ye....


5.4.2011, saya ada Speaking test,.. Kena banyak membaca la jawab dia. Mahu dapat tajuk pelik-pelik, harap idea saya nanti mencurah-curah ke mulut saya untuk saya bercakap.. Boleh lak macam tu kan. Sungguh, saya tak sedia lagi. Mana taknya, 27.March.2011 dapat tau jadi calon MUET TEST, pulak tu hari selasa, saya kena apply half-day. erkk.. Half-day kot,. Speaking Test selama 30minit. fusss... Cuak-cuak.. Dah la saya calon individual.. Dapat group member sape la nanti.. dah la dekat sekolah Men.Keb.Taman Medan... grrrrr.... Macam mana ye.. Tak pe2, semua masih di bawah kawalan.. Insyaallah.. Saya boleh lalkukannya.. Saya cuba buat yang terbaik... :) mahu sambung Luar kampus pulak nanti.. Owhh.. Moga ada sinar  menanti.. Saya tak akan berputus asa... Harus kena sambung Luar Kampus, cz sekarang dah ada keje, if sambung sepenuh masa pun, habis belajar nanti, belum tentu ada kerja yang menanti, WAJIB kena cari kerja balik. Ingat sekarang kerja senang je ke boleh dapat??  Kalau ramai kabel tu tak kisah la kan. Ni, kabel letrik pun kena curi, masakan mahu ada kabel. kuang2..







SCHEDULE... SYOKKK OOOOO...


NOTA KAKI: ok, sambung AUTOCAD balik... :) Hilangkan bosan mengadap AUTOCAD je ni...

2 comments: