Tolong kami, bantu kami... :)

Thursday, April 14, 2011

Hati-hati di jalan raya...

Assalamualaikum...


Huiii.. Pucat muka saya, tatkala kejadian itu berlaku. Mengalamun ntah ke mana, saya sendiri pun tak pasti. Mungkin ke Planet Marikh kah? Kejadian di simpang itu, tak akan di lupakan. Bersamaan 14.4.2011, bertempat di simpang 4 berhampiran rumah, saya hampir melanggar kereta. Hohoho.. Driver tu pulak macam pernah saya tengok,. Oh ya, rakan jiran depan rumah saya. Berhenti di simpang, tengok kanan, tiada kereta, ok, Betulkan tudung, Nak mulakan perjalanan je, pppiiiiiiiiiinnnnnnnn.. Hambek ko! Kena hon! Paling benci bila kena hon! grrrrr..Ye la, salah saya, tak pandang kiri. Hui... kalau tak,sudah ke laut dah rasanya. Syukur Ya ALLAH...

Beberapa inch sahaja lagi mahu kena, kalau tangan tak cekap untuk membreakkan kenderaan. Oh tidak! Mahu saya kena bayar ganti rugi, serta kiokkkk kesakitan. Kuusss semangat  saya. Rasa kecil je diri ni.. Tu la, mengelamun ke mana saya sendiri pun tak tahu. Tak mahu dah.. Takut sakit di tempat orang. Nanti tak ada orang jaga saya... Syukur padaMU.. Saya tahu ALLAH sayangkan saya.


credit to: en.google.

Ngeri kan bila kita saksikan accident depan mata kita. Mula mendoakan moga dijauhi dari perkara yang tak di ingini. Saya bersyukur. THANK YOU ALLAH. Kalau tak, mahu entry saya di hospital pula nanti! Tidak! Saya masih di sini... :)


NOTA KAKI: Ingatlah orang yang tersayang. :) saya sayang tokmi saya! 

No comments:

Post a Comment