Tolong kami, bantu kami... :)

Saturday, April 30, 2011

Baby Boo Masuk Klinik?

Assalamualaikum...


Asyik saya je masuk keluar klinik, saya punye baby boo pun nak masuk klinik juga tau! Pertama kali kot baby boo masuk klinik. sabar je la boo k... hikhik.. Itu la, kan dah cakap, jangan duk main mata dengan awek-awek yang lalu kat sebelah.. Ini tak, gatal gak nak jeling-jeling eh? Kan dah lebam mataq duk kenyit mata kat yang dah berpunya.. hikhik....


Kasihannnya kat dia.Siap kena ketuk-ketuk lagi kan.? Grrrr... abang pomen pun kasar je layan baby boo.. sabo je la saya melihatnya! 


Yeahh! Baby boo sedang di operate! Sabar eh boo.. Tau boo sakit... Nak buat macam mana, sendiri cari penyakit duk kenyit mata kat awek kan. Tak pasal mata rabun kejap! 


Lepas baby boo selamat sudah di operate, kos rawatan baby boo hanyalah RM 2? Terkejut saya! Punya la susah abang pomen duk operate baby boo, kos rawatan hanya RM2 je? Adehhhh/... Terkejut tak habis lagi. Maklum la, baru pertama kali bawak anak datang klinik. Mana biasa lagi kan.. Pas ni, doakan baby boo sihat sentiasa. Tak nak la sakit je ye.. Nanti susah mummy tau!


NOTA JARI: Sayang sangat kat anak saya ni.. hikhikhik...

5 comments:

  1. Salam.visit here^^ nice blog.keep blogging :)
    Feel free to read my new entry @ frommetoyou~
    (^____^)

    ReplyDelete
  2. ali kanchan: aaah.. x nyala.. bleh lak kan, encik pomen pasang lampu terbalik lak.. hahahha..


    nelly: baby boo dah sihat, tapi juling lak.. ahhahah

    ReplyDelete
  3. to from me to you: yeahhh.. dah follow u.. thnk u.. :0 blog biasa je ni... ihihi

    ReplyDelete