Tolong kami, bantu kami... :)

Friday, April 15, 2011

ALL THE BEST TINY!


Gambar di atas menunjukkan saya sedang bekerja atau saya sedang belajar? Hakhak.. 
Kalau dua-dua pun apa salahnya kan? Asalkan minda boleh terima. Jangan sampai jem sudah! 


Sesungguhnya, saya rajin ini hari. Sudah siap 80% kerja drawing, menyelit sikit MUET. Hohohoo.. Buat latihan MUET sikit-sikit. Autocad duk sebelah kejap. Di sebabkan apa saya fokus terhadap MUET, ini kerana, esok saya ada MUET TEST! Practice make perfect kan? Usaha tangga kejayaan. Yeah.. Saya sedang berusaha ni.. :) Tak nampak eh? Nasib baik sudah menyetelkan kerja yang menimbun itu. 

Yeah. Esok MUET TEST! All the best Tiny!! Awal lagi kena bangun kot. Pukul 8 pagi start sudah itu test. Owahhh.. READING-90minit, WRITING- 90minit, LISTENING- 30minit. Lama la esok nampak gayanya berada di sekolah. Ruginya baju sekolah ada kat kampung. Kalau tak, boleh pakai balik baju sekolah! Boleh kenangkan balik memori lama di sekolah! Boleh ke sebegitu rupa?? Candidate lain akan ketawakan sayakah? Hhahaha.. Berangan tak sudah la budak Tiny ini! Harus sedarkan diri kamu bahawasanya kamu sudah melangkah ke dunia dewasa... OOHHH TIDAAAKKK.. Saya masih muda remaja. Apa ada pada angka, asalkan jiwa tetap remaja, baru la awek muda okeyh! :) Tapi kalau ada geng pakai baju sekolah jugak, memang saya nak join! Mengimbau kenangan silam.. Asyik-asyik nak kenang kenangan silam. Kenangan membuatkan kita makin berubah dalam setiap hari-hari kita. Ye ke? 


Gambar zaman pra-sekolah. Keciknya saya! Ala-ala berkonvo la tu kononnya! Padahal, saya masuk ini tadika umur 4 tahun, mana cukup nak konvo! Ingat lagi,pinjam kawan punya jubah. hahahah.. So perasan saya sebaya dengan yang lain. Padahal muda lagi dari diorang. Jangan main-main okeyh! :) Tengok tepi picture sudah menampakkan picture ini sudah berzaman. :)


haaa... Sweet 17th.. Hohoho.. Disebabkan saya mahu ke sekolah, haaa, picture kenangan yang saya tempek! Nampak sangatkan merindui saat ini. Rindu la jugak saat umur masih belasan tahun. Macam-macam saya buat. Betul-betul menghayati usia remaja! 



Haaa! Hambil ko! Sekarang dah jadi gini dah rupanya. Matanya lirik2 sellau.. Rupanya manis-manis ayu..
buwekkk (muntah hijau). Sudah besar panjang pun anak dara abah ngn mama ini. Cucu kepada tokmi. 
Sudah mampu untuk buat keputusan sendiri. Duduk pun dah berjauhan. Rindu sama itu tokmi!! 


Cuba korang dan korang mengimbau zaman silam korang. Mesti manis-manis kan. Dari kecik, sampai dah besar panjang, tengok balik album masa kecik-kecik dulu. alalaololo.. Tomeynya kan. 

ALL THE BEST TINY!! 

Susunan gambar baik punya! Zaman kcil, remaja, dan remaja kini! hohoho..
Saya sayang mereka yang ada dalam hidup saya!

THANK YOU!

NOTA KAKI: Untuk tatapan diri sendiri, abadikan di sini, sebagai memori untuk hari ini.. :)

2 comments:

  1. nape zaman taska nampak berisi sayang>>pastu zaman pakai baju skool kecik je...lucu napok zaman skol..hikhikhih..........jack purcell ke tu??lalalla

    ReplyDelete
  2. ceitt.. mana mampu nk pakai jack2 purcell nih..

    ReplyDelete