Tolong kami, bantu kami... :)

Tuesday, April 5, 2011

THE MAIN ADVANTAGES OF FAST FOOD OUTLETS?

Assalamualaikum...

Haaa.. Hari ini, saya mahu cerita seperti tajuk di atas. Mahu tidak,. Dapat tajuk ni time Speaking Test Muet tadi pagi. Punya la syok duk cerita. Alhamdulillah. Dapat la jawab seperti yang di tanya. Mula-mula tu, gementar juga. Mahu tidak.. Test kot. Tapi syukur, semua berjalan dengan lancar. Terkontang-kanting pegi SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN TAMAN MEDAN, PETALING JAYA. Alhamdulillah. Bukan saya sorang je kan yang datang. So, berkenalan dengan kawan-kawan baru. Senyum je.. Masing2 cuak.

The main advantages of fast food outlets, apa yang korang rasa kebaikan outlets makanan segera ni? Saya kena terangkan tentang convenient service. Hakhak.. Syukur, dapat terangkan dengan jayanya.

Penat kot, bersama my mr.white, ke hulu ke hilir... Thank you Mr.white kerana sentiasa di sisi saya. Sampai Puchong, alamakkk.. Saya kena masuk opis. Half day kot hari ni, mahu makan, sorang2.. So, sesuai dengan tajuk saya dapat, terus pegi drive thru MCD. weng2... Waiting for next test. 16.4.2011, Moga semua berjalan dengan lancar. And PLK, tunggu ketibaan saya... Belajar sambil bekerja.. fuhhhh... Sebagai pelajar, serta sebagai pekerja. Robek bahu saya nanti! Demi cita-cita, kena kuatkan semangat! :) Doakan saya ye kawan-kawan....


ni nah share sikit wajah saya untuk hari ini.. (perlu ke tak perlu ke, wajib okeyh! nampak penat x? mesti la kan! auuu chakk!



NOTA KAKI: Hayati hari-hari anda dengan jayanya... :)

2 comments:

  1. tau x tajuk laen slain food niey???cz mine is tmrw....

    ReplyDelete
  2. owhh.. x tau la plak.. cz tiny 2nd group, then trus blah..

    ReplyDelete