Tolong kami, bantu kami... :)

Thursday, April 14, 2011

Happy Birthday Makcik Sayang! :)


Noor Hidayath Mohd.Amin
10.04.1988
23 tahun

Selamat Hari ulang tahun makcik sayang. Moga panjang umur dan murah rezeki selalu. Saya doakan awak cepat jumpa jodoh ye.. hikhik.. Cepat sikit makan nasi minyak. Berapa lama sudah kamu kenal saya ye? Rasanya dari hidung berhingus lagi kan? Dari tak kenal dunia facebook lagi kan? Hohoho.. Sekarang sudah mencecah angka 23? Sangat lama bagi aku. Kamu termasuk dalam senarai sahabat aku tau. Ingat senang ke nak dapatkan seorang sahabat susah dan senang. Sangat la susah okeyh! And saya rasa, hadiah birthday zaman kecik-kecik dulu kamu simpan lagi kah? ke hilang ntah ke mana? Saya masih ingat lagi, saya pernah dapat hadiah dari kamu pokok buluh dalam buluh besar. Usaha kot saya menjaga pokok itu. 

Menganggap kamu lebih dari seorang sahabat. Malahan sebahagian dari keluarga saya. Sudah besar panjang ko sekarang kan. Dah boleh kahwin dah pun. Aku berterima kasih, time aku susah, ko share susah tu dengan aku. Plan kita untuk ke Pangkor kena cancel, akibat cuaca tak menentu sekarang, dan plan ko nak datang sini pun ko kena cancelkan sebab aku ada problem. Ada masa kita handle lain waktu. Enjoy dulu sebelum masing-masing melangkah ke dunia baru. Satu hari, kita akan pergi juga melancong k yunk. Mungkin ada hikmah kenapa bukan sekarang kita berpeluang untuk berjimba-jimba bersama. Aku pasti, akan ada juga untuk kita melancong, hilangkan serabut bersama. Teringin mahu terpekik-pekik, terlolong di pesisir pantai, lepak, mandi, tidur, chit chat, banyak sangat benda yang aku rancang sebenarnya. 

Apa-apa pun, terima kasih ada sebahagian dengan saya. Ko nak hadiah ek? Tunggu je la ye.. Ujung tahun nanti aku bagi kain kat ko. Ko jahit la kain tu ek. Color orange gituuu... hohohoho.. Panajng benda aku nak describe pasal ko ni, ni kesimpulan je tau. Disebabkan ko suka je kan kacau aku time aku kat opis. Hhahaha.. Dah jadi rutin ko la kan. Apa-apa pun, moga ulangtahun ke-23 ni, hidup ko makin ceria. :) 

NOTA KAKI: Aku sayang ko tau.. hikhikhik

No comments:

Post a Comment